martes, mayo 31, 2005

bienaventuradas las que andais allen de los mares!
para que no os de la nostalgia (y asi voy practicando)
Com esteu reinas? Jo ja estic un pelet farteta d'açò del mitjà,
però només manquen deu dies...
Molt bonica la foto, anaveu begudes? o era pel fred?
Betlem (jeje) t'han arribat els meus missatges de telèfon?
he de marcar algun prefixe o que cazzo pasa amb la telefonia anglesa ?
com va tot? està realment boja la teua casera? :-)
Com deia la Milà.. volem saber!
Per açi tot bé , a les practiques de conya encara que em van fer cridar a la bruixa perquè no la cridava ningú i m'augurà un futur ple de pluriempleo jeje nada nou
i ahir al billar arribà un home demanat pel cap i va resultar que era policia,m'ensenyà la placa i diguè "brigada del joc" je me parto el cul(crec que aiçò no es del tot correcte)
total que me pareix que a la fí el meu cap no podrà ficar les tragagossas(un nou cultisme)
i de moment això es tot
molts besets per a les dues
ci vediamo!!